måndag, oktober 27, 2008

Tillbaka på jobbet efter en ledig helg och rolig helg

Ok tror det eller ej, men min lördagkväll vart riktigt lyckat.

Först var jag på middag med massor av tjejer, med andra ord massor med tjatter. Men det är just därför det är så roligt med tjejer.


Sedan gick vi vidare till ambassadör!!! Där dansade jag loss. När jag väl har startat dansa finns det ingen stopp. Det jobbiga var att det var så himla trångt och VARMT. Usch va förstörande.


Jag fick däremot massvis med komplimanger för min parfym som jag hade på mig. Det är en ovanlig doft som inte många har, eftersom den näst intill är nylanserad. Både tjejer och killar tycker om den doften. Så tjejer är ni nyfikna på en ny doft som både uppskattas av en tjej och kille, var inte rädda för att pröva nya doften från Neotantric Fragrances Drops Of Me.


Det jobbiga med mitt jobb är att det nästan varje vecka kommer det in en ny doft och självklart vill jag ha alla. Det fungerar ju inte, annars har jag inga pengar kvar. Men just den här fick det bli. Men jag kan säga att min nästa doft kanske blir en killdoft :)

Inga kommentarer: