lördag, oktober 25, 2008

Presentips

Hej!

Då var det lördag och jag står här i butiken och känner att det här kommer att bli en bra dag. Hoppas på massor med kunder som vill fylla badrumsskåpet nu när lönen så härligt trillat in på kontot :) :)

Så först blir det jobba lite och sen bär det iväg på 30-års fest med "Afrika tema". Var dessvärre tvungen att tona ner min utstyrsel lite, kan ju inte gå helt wild & crazy när jag ska jobba först :) Så det blir en tigerrandig klänning som jag köpte för ett par år sen. Var på väg att slänga den sist jag städade ur garderoben, men som tur var har jag en klok väninna som sa att den där ska du spara, kommer säkert till användning nån gång. Och det gjorde den! Bra med kloka vänner!

Så det blir bara att svida om här på jobbet och sen direkt iväg till festen. Jag tog på mig ansvaret att fixa presenten eftersom jag jobbar på den perfekta arbetsplatsen med massor av härliga produkter att välja mellan :)

Det här är vad som kommer i paketet:


Appellation Grapeseed Sensual Massage Oil - en näringsrik massageolja som mjukar upp huden. Den doftar fräscht av druvor och är underbar att massera i eller bara ha som återfuktare efter duschen.

Appellation SPA Grapeseed Wash - en skön ansiktstvätt som rengör utan att torka ut huden. Den innehåller kraftfulla antioxidanter som skyddar huden mot yttre påverkan. Används morgon och kväll.

Appellation Spa Grapeseed Moisturizer - en mjukgörande och återfuktande ansiktskräm som minskar förekomsten av fina linjer. Den är oljefri och lätt i konsistensen så den går lätt in i huden. Används morgon och kväll efter ansiktsrengöring.

Appellation Spa Grapeseed Scrub - en mild ansiktskrubb som peelar bort döda hudceller, motverkar tilltäppta porer och ger en fin lyster. Den är skön och lätt att jobba med, känner sig verkligen len efteråt. Används ca 1-2 gånger i veckan.

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: