lördag, oktober 25, 2008

En snabbis på Beauty08

Det blev en snabb sväng ut till Beauty08-mässan i Kista idag. Hann inte vara där så länge - var lite problem med att lösa logistikfrågan idag! Min sambo och min bror har innebandymatch på lördagar med laget Grooming.se (som är sponsrat av oss som ni säkert förstår), så vi fick kompromissa lite om bilen.


Var väl ingen större mässa, rätt få utställare. Ungefär halva mässhallen utnyttjades. Mycket naglar dock! Annars var det många olika behandlingsapparater och utrustning, lite olika skönhetsföretag som ställde ut och några skönhetstidningar - bland annat SPA&Hälsa och skönhetssajten Improveme.se, som jag regelbundet skriver groomingtips för. Så det är alltid kul att springa på lite kollegor från branschen!


Fick med mig senaste numret av SPA&Hälsa som denna gång är fokuserat på män! Jag både skriver lite artiklar i detta nummer och så har vi annons för både groomingstudio och BeautybyGrooming.se. Och lottar ut ansiktsbehandlingar för män till vår salong! Så nu har jag lite trevlig läsning ikväll...

Hann med att kolla in Lars Wallin på scenen som presenterade sitt nya sminkmärke och en hårvisning. Blondinbella blev sminkad av en makeupartist och berättade samtidigt att hon ska börja blogga igen - blev inte så långt blogguppehåll med andra ord!
Lite inspiration hann jag med trots allt!

Inga kommentarer: