fredag, oktober 31, 2008

Body Lotion för trötta muskler

Godmorgon!

Sitter här på Strandis och väntar på min första kund. Efter det blir det full rulle här, det är fullbokat :)

Tänkte tipsa om ett superskön body lotion från Ole Henriksen. Igår efter ett hårt spinningpass provade jag Ole Henriksen Muscle Comfort Lotion efter duschen. Efter att jag applicerat den kände jag hur en isande kyla spred sig över kroppen och vissa områden blev lite rödflammiga, jag vet det låter lite läskigt :) Men det var en skön känsla, såg och kände hur den satte fart på cirkulationen och den kändes också uppstramande. Efter en stund försvann den isande känslan och jag kände mig mer varm och uppmjukad.
Så rekommenderar den verkligen efter ett hårt träningspass eller när du känner dig trött och stel i kroppen :) Den jobbar på att lindra muskelspänningar och är uppfriskande.

Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: