onsdag, oktober 29, 2008

Härlig afterwork tisdag :)

Hallo där!
Igår efter jobbet unnade jag mig thai massage. Välbehövligt ska jag säga. Jag älskar thai massage. Jag gillar att dom är annorlunda mot den vanliga svensk klassisk massage. Att man ligger på en madrass på golvet, att dom sitter på ens rygg plus att man badar i olja. De masserar precis överallt, på stussen som är så skönt och runt brösten där vi har mycket spänningar, tack vare väskan som vi bär dag in och dag ut. Sen skadar det inte att det känns som man reser till Thailand i en timme.

Jag gillar att kombinera all slags massagestilar. Massage överhuvudtaget är så skönt. Man kopplar av, man tar i tu med muskelknutor, och man har dyrbar tid för sig själv.

Jag brukar säga att åtminstånde en gång i månaden ska man unna sig massage.

Har ni nån man där hemma som ni vill skämma bort lite, har vi lagt till en ny behandling på vår behandlingslista och det är klassisk ryggmassage.

Inga kommentarer: