fredag, oktober 24, 2008

Skönhetsmässa i helgen

Snart helg! Ska bli skönt - har varit en hektisk vecka. Dock har jag lovat att hjälpa vår "granne" Maria från Occhio Optik i Skrapan att sätta igång en blogg, så jag ska dit efter att vi stänger på Strandvägen. Hon blev så inspirerad av Beautybloggen.se, så nu får vi en bloggkompis i Skrapan!

Kan verkligen tipsa dig som använder glasögon att ta en sväng förbi hennes butik nästa gång det är dags att byta. Hon har jättefina glasögon och många roliga designermärken som inte går att få tag på någon annanstans. Exklusiva handplockade bågar från bland annat Tom Ford, Roberto Cavalli och Marc Jacobs.

I morgon blir det troligtvis en sväng till Beauty08, skönhetsmässan i Kista som håller på hela helgen. Har lite "kollegor" från bland annat SPA&Hälsa och Improveme.se som ställer ut på mässan. Och det finns säkert en massa andra roliga montrar att kolla in. Återkommer med rapport efter helgen!
Sen jobbar jag i Skrapan på söndag, men förhoppningsvis inte hela dagen. Min syster Eline som pluggar till konsertpianist i Oslo är i Uppsala och ska spela på en konsert. Så jag ska försöka hinna dit.

Men ikväll blir det TV-soffa med något gott att äta! Ska även ta med mig lite härliga badprodukter att prova i helgen. Grapeseed Soak från Appellation Spa är en favorit!

1 kommentar:

Agepe sa...

Hi.... nice blog. Beautiful blog. I like it. Greetings