tisdag, oktober 28, 2008

Beautykrönikan - Skönhetssömn och varma bad

Vår beautykrönikör Nenne Nestius har precis mailat in sin senaste krönika - "Skönhetssömn och varma bad". Hon är chefredaktör för tidningen SPA&Hälsa och flitig testare av både skönhetsprodukter och spafaciliteter. Helgen tillbringades på Beauty08 i Kistamässan, och efter det var det ett avslappnande bad som behövdes för att varva ner!

Som vanligt missade jag omställningen till vintertid, den där dagen då klockan ska dras tillbaka en timme. Stod och hängde på låset till Beauty08 och insåg att jag just missat en timmes välbehövlig skönhetssömn. Kanske är det mitt
inbyggda motstånd till vintern som gör att detta händer varje år. Men som bekant kommer kylan ändå.

Just i år har stockholmshösten varit extra kall och ruggig och redan vid lunchtid längtar jag efter att krypa ner i ett varmt bad. Tyvärr är redaktionen inte utrustad med ett minispa så jag får ge mig till tåls tills jag kommer hem...


Läs hela Nennes Beautykrönika här!

Som vanligt tipsar Nenne om sina favoritprodukter - denna gång handlar listan om tidiga julklappstips!

Inga kommentarer: