onsdag, oktober 29, 2008

Härlig mask från REN

Hej på er!

Igår tog jag hem och provade en jätteskön mask från märket REN som innehåller 100 % naturliga ingredienser, fria från syntetisk parfym, parabener, sulfater mm. Den heter REN Jiaogulan Revitalising Facial Mask, det är en uppfriskande mask som passar när du vill pigga upp en trött och grå hud, och få en fin lyster.
Den är mjuk, krämig och len i konsistensen och doftar milt. När jag hade haft den på en stund märkte jag hur den hade satt igån cirkulationen, såg verkligen hur huden blivit lite extra rosig, jättekul! Ja, ni kan ju se hur jag såg ut på bilden, ha ha, ser inte klok ut jag vet. Men tänkte att det är kul om ni får se hur den ser ut på huden, så det bjuder jag på :)

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är alltid fin med eller utan ansiktsmask :) Finns det prover som man kan få kanske:) / Jennie