lördag, november 29, 2008

Tillbaka på jobbet!

Heeeeej!

Nu är jag tillbaka efter en ledig fredag och en rolig vip-shopping! Först vill vi bara tacka alla som kom, det var jätte trevligt!

Det var många som handlade inför jul och passade på att använda sig utav rabatten och vissa nedsatta priser. Det blev klappar för både män och kvinnor. Skönt för dom, nu har dom fått det gjort.

Själv ska jag köpa Oral-b Proffesional Care 5000 XL för 549kr till min pojkväns syster, hon önskade sig en sån. Så där har jag min första julklapp färdig.




Och till killen funderar jag på att köpa Guess Suede kitet, men har inte bestämt mig än.







Till min kära vän Tina ska jag köpa Naomi Cambell Parfymkit, den hade hon fastnat för på VIP kvällen, där hade jag tur att hon aldrig köpte den. Sen får jag hoppas på att hon inte läser detta :)

Så jag har vissa inplanerade julklappar, nu gäller det bara att köpa dom.
Ses sen!!
Kram H

Inga kommentarer: