fredag, november 14, 2008

Inspirationskvällar och intervjuer!

Nu är det fredag kväll och hjälp vad trött jag är! Typiskt nog har jag kvällspasset i Skrapan idag och slutar först 21. Det har varit hektiska sista dagar...

I onsdags kväll var jag på en inspirationskväll med American Crew som visade senaste hårtrenderna för män. Kul med visning av klippning och styling, även om jag själv kanske inte är den rätta målgruppen. Men bra med lite uppdaterade stylingtips till våra manliga kunder!

Ole Henriksen är på besök i Sverigen, och igår var vi inbjudna till en inspirationskväll med honom. Har träffat honom en gång tidigare för 1,5 år sedan när han var här senast. Han är verkligen speciell - han är så otroligt positiv, karismatisk och inspirerande. Så man får lite extra passion för hans produkter. Det är en filosofi bakom som handlar om mer än bara skönhet, om välbefinnande och glädje.


I förmiddags hade vi först besök av försäljningschefen för Ole Henriksen på Strandvägen, sen hade jag två intervjuer inbokade under dagen. Först ut var Daniel Chavez, makeupartisten från Smashbox som jag var och lyssnade på i onsdags. Fick en massa bra makeuptips från honom, både för tjejer och killar, så jag återkommer med detta inom kort!

Efter det väntade en halvtimmes audiens med Ole Henriksen i en svit på Hotell Reisen. Var en väldigt trevlig pratstund, men tyvärr lite för kort. Han är väldigt pratsam, vilket har sina för- och nackdelar. Inte svårt att få honom att berätta som sig själv, men desto svårare att hitta en röd tråd i intervjun då han lätt försvinner iväg på stickspår. Men det ska säkerligen kunna bli en intressant artikel med honom!

Löste av Cecilia i butiken i Skrapan som nu sitter på planet till Italien. Hoppas hon och pojkvännen får en riktigt härlig helg tillsammans!

Inga kommentarer: