lördag, november 15, 2008

Hallo hallo!!

Det är dags för min lördag här på skrapan.

Hade två kunder från Malmö som är trogna kunder på groomings webbshop, dom ville komma in i vår butik och se hur den ser ut. Dom önskade att det fanns en grooming butik i Malmö. Man vet aldrig... :)

Dom köpte lite produkter, sen skulle dom vidare till Malmö igen. Have a nice trip!

Jag måste bara berätta en rolig grej som jag var med om igår. Jag och min vän skulle ta en afterwork, hon hade gjort en fotosession och hade en jättefin sminkning, då menar jag jättefin. Så hon och jag började skratta och det ledde till att vi nästan inte kunde andas av att vi skrattade så mycket. Efteråt tar hon upp sina ögondroppar och droppar. Sen försöker hon rätta till maken. Idag skickar hon sms till mig och säger att hon skrattade ännu mer när hon kom hem, för då insåg hon att ögondropparna var näsdroppar, hahahahahah.

Uh!!! jag har skrattat så mycket över det.

Vill man rätta till sin makeup, som hon ville göra utan att det ska bli för mycket, kan man använda Id bare minerals Mineral Veil. Den är transparant och fixerar sminket samt mattar ner lite och det behövs efter gljädetårar :)

Inga kommentarer: