måndag, november 24, 2008

Härlig uppfräschning med REN

Står här i Skrapan och är lite trötter...

I lördags när jag var ledig fick jag för mig att jag skulle måla om hela mitt sovrum, och när jag väl sätter igång med något vill jag att det ska bli klart med en gång :) Så jag målade ända in på natten och fortsatte igår efter jobbet. Eftersom jag är nybörjare och kanske lite för ivrig har jag ju naturligtvis målat lite utanför både här och där. Så idag innan jobbet började jag skrubba alla lister där det kommit lite färg på vissa ställen. Upptäckte också att alla skåp och dörrar nu såg lite solkiga ut så var ju tvungen att skrubba där med. Så lite slut är jag :) Men det blev superfint med den nya färgen!

Så efter ett sånt här projekt ser man rätt sliten ut och kan behöva lite uppfräschning. La en helt underbar mask i ansiktet från märket REN. Den heter REN Glycolactic Skin renewal Peel Mask, den innehåller fruktsyror och papayaenzym som har en lätt peelande effekt på huden, vilket leder till finare lyster och jämnare hud. Superskön!!

Inga kommentarer: