torsdag, november 13, 2008

Back to reality!

Nu är jag äntligen tillbaka efter en jobbig tid med virus i kroppen :( Har legat hemma och inte kunnat göra nåt, man känner sig såå orkeslös när dom kommer och tar över ens kropp på det viset.

Så nu är man tillbaka till verkligheten igen:)

Jag gick till Hemköp och köpte Actimel, den stärker ens immunförsvar, nu j...lar!!! ska jag inte bli sjuk nå mer.

Jag vet inte hur ni upplever er när ni blir sjuka och inte ALLS orkar sköta ert yttre, men jag märker att jag blir helt fnasig i huden och torr på bara vissa områden. Så i duschen imorse var jag tvungen att peela huden, för att:
1. Fräscha till mig lite
2. Bli av med torrheten och fnasigheten
3. Göra mig av med mina 3 jobbiga dagar:)

Använde min favorit Dr.brandt Microdermabrasion, den är lite rivig och passar inte så jätte bra kanske för en känslig hy, men fukta gärna huden innan så känns det bättre.

För en känsligare hy kan man använda sig av:

Ole Henriksen New Beginning Scrub
REN Jojoba Micro Bead Purifying Facial Scrub

Det finns nåt för oss alla!!

Skönt att vara tillbaka :)




Inga kommentarer: