måndag, november 03, 2008

Nu är jag tillbaka till jobbet!

Jag började halv fyra, men känner mig ändå väldigt trött. :(

Sitter och äter kexen som Karin tog med sig igår, för att få i mig lite socker och bli pigg. Nu borde Redbull tjejerna komma in igen :)

Jag hann med ganska mycket idag. Jag lagade mat, tränade och hann till och med färga håret. Så nu är jag svart igen. Fräscht!


Det enda jag inte hann med var huden. Jag slarvade lite idag. Får ta igen ikväll.

Då får det bli peeling och mask. Jag tar nog med mig peeling från Ole Henriksen New beginning scrub, den är lite mildare i kornen, passar bra för lite känsligare hy.

Masken får bli Dr.brandt Poreless Purifying Mask, nu har inte jag direkta akne problem, men jag har lite plitor, den här masken är väldigt bra mot orenheter så just därför får det bli den.

Ses snart igen :)

Kram H

Inga kommentarer: