måndag, november 10, 2008

En ny måndag!

Nu är jag tillbaka från min lediga helg som har runnit iväg som vatten.
Jag vart helt chockad över att det var söndag kväll igår, och jag tänkte men gud, vart tog lördagen vägen.
Men men jag hann med lite grejer ändå.

Imorse efter att jag tvättat ansiktet, såg jag att jag hade fått en ny vän på käklinjen. En liten finne. Och jag tänkte men hallå där, har du kommit under natten. Så ikväll blir det projekt!

Jag får ta hem Murad Acne Spot Treatment, punktbehandling för acne. Fungerar riktigt bra. Man får lägga ett ganska tjockt lager på just själva finnen, det ska med andra ord synas. Den kommer att torkas under natten.

På morgonen får man tvätta bort det. Finnen minskas, det är inte alltid den försvinner helt, men den minskas och läker jättefint.

Inga kommentarer: