måndag, augusti 03, 2009


Va precis inne hos Maria på Occhio Optik Stockholm och bad henne beställa gråa linser. Fick testa några dagar bara för att se hur det kändes och jag trivdes otroligt bra i färgen (otroligt go som människa är hon, jordnära). Så nu har hon beställt så jag har linser i tio dagar (det är endagslinser). Färgen är diskret och ger mina egna ögon lite mer lyster det är så jag tycker det är fint. Kommer bli riktigt snyggt när man ska va lite extra fin. Ska matcha mina linser med långa svepande ögon, hjälp av lösögonfransar och rama in ögat med Nouba Eye Pencil är en ögonpenna av högsta kvalitét som är lätt att applicera och som sitter väldigt bra. Den har noggran utvald färgpigment som ser till att färgen bevaras hela dagen och inte flyter ut. Och till allt detta ska jag avsluta med att ha väldigt mycket volum i håret (har ju page). Jet Set™ Precision Control Hair Spray från Philip B är en lyxig, tyngdlös aerosolspray som ger håret volym, struktur, glans och valfri stadga. Sprayen känns alltid fräsch och lämnar inga rester kvar. Jet Set ger håret ett hållbart lyft. En fräsch doft av grapefrukt, röda vinbär och gröna tomater.

Inga kommentarer: