tisdag, augusti 11, 2009

En favorit i parfym hyllan

Jag gillar lätta dofter som är fräscha och sitter kvar länge. För några år sen så fick jag en parfym i present som jag än i dag fortsätter och köpa pga den friska doften som samtidigt är lagom stark i doften den heter Paris Hilton Heriess. Känner mig otrolig fräsch efter jag sprutat på denna parfym och ett sprut räcker gott och väl. Har fått många kommentare när jag haft denna parfym, dock använder jag den bara under vår och sommaren. Kan lova att doften sitter kvar i kläderna riktigt länge, trots att doften då blir svag är den go.

TOPPNOT
Passionsfrukt, persika, mimosa champagne och apelsin.


MELLANNOT
Blåhallonblomma, kaprifol, jasmin, ylang ylang, grenadin och tahitisk tiare.


BASNOT
Tahitisk tonkaböna, viol, vetiver och ljusa träslag

En riktig sommar parfym för mig som jag alltid kommer ha i min parfym hylla hemma.

Inga kommentarer: