måndag, augusti 10, 2009

En dag på jobbet

Vart tog solen vägen ? Vakna med att titta ut igenom fönstret och se moln :( , men man får hoppas på sol lite senare då man slutar tre idag. Jag skrev för ett tag sen om REN produkterna som jag testa och att jag fastna för Mayblossom and Blue Cypress Facial Wash och Mayblossom and Konjac Balancing Moisturiser som är till för en blandhy och fet hy. Köpte hem dem och har haft dem cirka 2veckor nu. Har aldrig varirt så nöjd som jag är just nu, finns många bra produkter men jag har hittat dem rätta för mig. Huden har blivit mycket finare och jag får längre inga acne utslag. Mayblossom and Konjac Balancing Moisturiser lämnar min hud mjuk och fin hela dagen utan att jag ska bli blank i t-zonen och så fort den läggs på på rengjord hy så får man en uppstramande känsla som jag personligen tycker om. Så har du blandhy eller fet hy så är REN Mayblossom and Blue Cypress Facial Wash och Mayblossom and Konjac Balancing Moisturizer något du ska testa.


Föresten hämta mina linser i fredags från Occhio Optik Stockholm inne i Skrapan, är jättenöjd att Maria valde rätt färg till mig, det kommer bli fler beställningar :) Ifall ni undrar är linserna gråa och väldigt diskreta i färgen.

Inga kommentarer: