tisdag, augusti 04, 2009

Här ska det slappnas av


Nu har jag laddad för fullt och handlat lite från butiken. Ska nämligen hem till min kära moster och grilla under veckan och hon har världens badkar (skrev i ett tidigare inlägg att vi nu gett bort våran eller rättare sagt min bror gav bort den). Så nu ska jag passa på och slappna av hemma hos henne. Köpte:

Appellation Spa Grapeseed Muscle Soak är en terapeutisk badprodukt. Den ger en avslappnande upplevelse för hela kroppen som bidrar med välbefinnande till överarbetade muskler.

Greenland Bath Oil är baserad på 100 % vegetabiliska oljor och är konserverad med Vitamin E. Den lämnar huden mjuk och smidig. Den innehåller en aromatisk doftkombinationen av två essentiella oljor som ger en aromabehandling både för kropp och själ. Coconut-Tangerine ger en avkopplande effekt.

Greenland Shower Gel Cocunut-tangerine

Och sen Burberry Touch for Men är en fräsch, kryddig doft. En mix av citruslöv, cederträ, kryddor och mysk. Den ska min bror få i present :)

Inga kommentarer: