onsdag, augusti 05, 2009

Lyx hemma

Igår tog jag hem Ole Henriksen African Red Tea Luxurious body Mask, en kroppsmask som reparerar och förnyar huden samt lugnar huden efter exfoliering. Så jag börja med att peela kroppen med Californa North Gelskin Scrub som är en riktigt härlig peeling som effektivt tvättar bort döda hudceller. Masken ska appliceras på fuktad hud men jag valde och torka mig torr så jag får en lite mer ler känsla. Efter att appliceringen var färdig så hade masken redan på vissa ställen av kroppen sjunkit in i huden, så de vita ytan som la sig på huden var nu borta (en riktig torrboll är jag). Men efter 2 min sköljde jag av kroppen och jag kände mig riktigt len. Kroppen fick en riktig fin lyster och man kände sig fräsch efter. Jag kommer definitivt ha Ole Henriksen African Red Tea Luxurious body Mask i mitt badrumsskåp för att kunna ge huden det lilla extra 1 gång i månaden, värd varenda kr är den för den får dig och känna lyx och vem är inte värd och känna så då och då :)

Inga kommentarer: