lördag, oktober 10, 2009

Uppfriskande kyla

Håller som bäst på att försöka rida ut min envisa förkylningsinfluensa som jag dragits med i över en vecka nu. Igår tog jag ett avslappnande bad på kvällen efter jobbet. Muskelavslappnande badsalt gjorde susen. Och som krona på verket testade jag nya ansiktsmasken från Ole Henriksen som vi precis fått leverans på.

Feel The Difference från Ole Henriksen är fullproppad med nyttiga antioxidanter, och framför allt baserat på afrikanskt rött te som blivit hans specialitet senaste åren. En av mina andra favoriter från Ole är hans underbara Body Soufflé som ger en pirrande, värmande känsla i hela kroppen när man smörjer in den. Det riktigt känns hur blodcirkulationen tar fart.

Feel The Difference funkar likadant - fast tvärtom! Istället för en värmande känsla kyler masken ner huden och får det att pirra i hela ansiktet. 10 minuter på ett ungefär lät jag den sitta på både ansikte och hals. Efteråt kändes huden återfuktad, lite fastare och såg mycket fräschare ut!

Rekommenderas!

1 kommentar:

Elin sa...

Vilken härlig blogg! :) Många bra tips och råd.

ha en underbar söndag!