tisdag, oktober 13, 2009

Knep och knåp

Känns ungefär som när man var liten och klippte och klistrade med bilder. Det jag har gjort idag. Har sammanställt en företagspresentation som vi ska använda i samband med säljmaterial senare i oktober.
Plus att den borde komma väl till hands när jag nästa vecka återigen ska föreläsa om marknadsföring i en Starta-Eget kurs på Stockholms Universitet.
Här bredvid har du en liten försmak av det färdiga resultatet!
Normalt brukar jag göra sånt här i PowerPoint men denna gång testade jag med InDesign eftersom jag ändå suttit med det på det andra säljmaterialet. Och resultatet blev enormt mycket bättre! Går på ett helt annat sätt att finjustera texter och bilder. Det man inte får med är alla effekter i PowerPoint-presentationer, men det är väl inget jag saknar direkt..

Inga kommentarer: