fredag, oktober 23, 2009

Nu längtar jag till våren!


Igår var jag & Karin i Malmö och hade leverantörsmöten hela dagen. Många olika märken och flera spännande nyheter väntar efter årsskiftet. Vi fick se och i vissa fall känna, klämma, prova och dofta på några av dem. De flesta har ännu inte nått svensk mark, så där fick vi nöja oss med att se hur produkterna såg ut; lite lagom frustrerande - man vill ju testa nu ! (I alla fall om man är så där lätt halvbesatt av skönhetsnyheter som jag är...:))


Våren 2010 ser jag fram emot att få dofta på 40-årsjubilerande Kenzos nya damdoft i Eau de Fleur-serien: Eau de Plum som lanseras i februari och jag längtar även efter att prova nyheterna från Ole Henriken och Dr Murad. Här kommer det bl a något så innovativt som en ögonpeel (Ole) och en exfolierande mask (Murad) som verkar intressanta.


Jag fick även chansen att bekanta mig lite mer med Smashbox Cosmetics, som jag länge varit nyfiken på (framförallt efter Karins hyllningar av deras fabulösa primers) - men mer om det senare.


Vi avslutade vår malmödag med att äta god middag på en av mina favvorestauranger Moonlit Lounge.

Inga kommentarer: