lördag, oktober 17, 2009

Påsar under ögonen

Står nu i skrapan, öppna för några minuter sen. Vakna med att höra regnet och starka vindar det är såna här dagar jag bara vill pyssla om mig själv och ha en mysig dag. Något jag måste invenstera i är en ögonkräm som tar bort mina påsar under ögonen, har lätt för att få påsar när jag sover lite för bra om nätterna konstigt nog. Ska nog testa en ögonkräm från Akademikliniken som är just till för svullnader, torrhet och mörka ringar.

Akademikliniken Pure Effect Eyes är en lättabsorberad och oparfymerad ögoncrème som appliceras morgon och kväll. Den innehåller pentapeptider som gör att kollagenet i huden återuppbyggs. Mörka ringar och svullnader minskar med hjälp av ruscogenine och teobroma kakaoextrakt, medan rosenextrakt jämnarut fina linjer.

Inga kommentarer: