Att ha sin egen doft är idag en självklarhet i musikbranschen. Vill du att ditt namn, som ju är liktydigt med ditt varumärke, ska lysa lite klarare och starkare än dina konkurrenters - lansera en doft som heter som du. Bäst blir det förstås om doften verkligen kopplas samman med din stil och musik och på så sätt blir en "måste-ha-grej" för dina fans. En artist som verkligen fattat det här är Avril Lavigne vars doft Black Star sticker ut i dofthyllan och helt klart attraherar sin målgrupp på alldeles rätt sätt.
Doften är ung utan att vara barnslig och passar tjejer som gillar att synas och märkas. Den öppnar med ett krispigt grönt päron, i hjärtat finns rosa (vad annars!?) hibiskusblomma som känns lyxigt exotisk. Doften sammansluts med ett djupt och mörkt chokladackord. Flaskan i form av en rosa diamant med svart lock har en avtagbar silverfärgad nitring som väcker habegäret lite extra.
UNNA DIG DET BÄSTA!
-
Visning av senaste trenden från Dior och Marc Jacobs!
När? imorgon lördag mellan 13-16
Erbjudande...
13 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar