söndag, september 13, 2009

Vitaminkick för huden

När jag va på Ole Henriksen kursen så berätta jag att vi fick en liten goodiebag. I den så fanns det en liten produkt som jag nu känner att jag inte kommer kunna va utan.

Ole Henriksen Truth Serum Collagen Booster är en vitaminkick för huden. Den hjälper till att släta ut fina linjer och rynkor samtidigt som den förebygger ytterligare skada. Den bekämpar yttre påfrestningar, återfuktar huden och ger den näring och skydd. Serumet absorberas snabbt in i huden och arbetar i de djupare hudlagren

I denna produkt innehåller det 10% C-vitamin. Doften är ett stort plus som luktar apelsin. Min hud får extremt mycket lyster och jag märker en viss färgskillnad, känns som huden fått mer liv.

Rekommenderar denna serum till alla hudtyper, men främst för er som känner att huden känns grå och behöver lyster.

Inga kommentarer: