tisdag, september 01, 2009

Äntligen

Va och fixa mina naglar igår hos Malin, en riktig trevlig tjej. Har nog aldrig blivit så nöjd med mina naglar förut som nu. Nästa gång jag går dit ska till och med fötterna få sig en liten manikyr, så slipper man hålla på och lacka själv.

Så nu är det extra viktigt att både smörja händerna och nagelbanden.

Appellation Grapeseed Hand & Nail Cream är en mjukgörande handkräm som tillför fukt och näring, absorberas snabbt in i huden. PH-balanserad. Dermatologiskt testad. Doft av vanilj.
Mavala Mavapen nagelbandsolja i praktisk pennform. Ett enkelt och kladdfritt sätt att få mjuka och smidiga nagelbanden. Den mjukar upp skinnet och lossar det från nageln. Används för att förhindra sprickor och trasiga nagelband.Innehåller solrosolja och olivolja med Vitamin E och F, som bevarar en bra fuktnivå, samt mandelolja med mjukgörande verkan.

Dessa är mina 2 favoriter produker till händerna. Nagelbandsoljan följer med mig överallt och tack vare att den är i pennform är det omöjligt att den läcker i väskan (har hänt med alla andra).

Inga kommentarer: