onsdag, september 16, 2009

4 favoriter

Detta finns i mitt badrumsskåp.

REN Mayblossom and Blue Cypress Facial Wash tar varsamt bort överskottssebum och orenheter samtidigt som den låter huden andas. Med sina antibakteriella egenskaper kan Hagtorn (mayblossom), pilbark och blå cypress krympa porerna och motverka acne.

Denna ansiktsrengöring kommer nog alltid och finnas i mitt badrumsskåp!. Den är lagom löddrande och lämnar min hud fräsch.
.
REN Mayblossom and Konjac Balancing Moisturiser en fuktighetskräm som använder sig av flavonoider från hagtorn (mayblossom) och salicilin från pilbark för att normalisera talgproduktionen, minska porstorleken och skydda mot bakterieattacker.

Huden känns matt hela dagen och uppkomsten av blemmor har minskat.

Appellation Spa Grapeseed Clay Facial Mask är en djuprengörande, uppstramande och polerande ansiktsmask som löser upp igentäppta porer samtidigt som den återfuktar och vitaliserar huden.

Har testat många masker genom åren men denna mask är en favorit. Gillar och applicera denna mask på fuktad hy då den får en liten uppstrammande effekt när den torkar.

Philip B Chocolate Milk Body Wash & Bubble Bath är en riktig lyxig duschtvål. Visst sitter inte doften kvar en hel dag men man känner sig väldigt lyxig när man precis kliver ur duschen.

Där har ni 4 stycken favorit produkter ur mitt badrumsskåp som jag inte kan va utan.

Inga kommentarer: