tisdag, september 22, 2009

Topp till tå

Nu har hösten närmat sig och därför är det en riktig bra anledning till att ge kroppen det lilla extra.

Scruba kroppen (inkluverad fötterna) för att avlägsna döda hudceller och för att ge huden tillbaks sitt lyster.
Beautybygrooming tipsar: Ole Henriksen African Red Tea Exotic Body Scrub.

Använd sedan en peeling som är just anpassad för ansiktet.
Beautybygrooming tipsar: Ole Henriksen New Beginning Scrub.

Avsluta med att smörja in kroppen med en fuktighetskräm, massera in krämen med långa drag så sätter du igång blodcirkulation.
Beautybygrooming tipsar: Ole Henriksen Body Sleek Hydrating Lotion.

Personligen brukar jag efter att jag scrubat mig fylla badkaret med varmt vatten och ha i en härlig badolja i samband med applicering av min favorit mask från Appellation Spa. Efter allt detta känner jag mig som en ny människa och otroligt len.

Inga kommentarer: