tisdag, juli 28, 2009

Solpuder

Under sommaren byter jag alltid ut mitt smink. Måste säga att smink väskan känns mycket lättare och färre produkter. Det ända som används är en bra solpuder, eyeliner och mascara. Har genom åren som gått testat massa olika solpuder och både blivit missnöjd och nöjd. Men aldrig hittat någon som sitter perfekt hela dagen när jag arbetar. Så för ett tag sen när jag jobbade i butiken i Skrapan köpte jag Nouba Earth Powder. Tänkte har ju testat en hel del innan så då kan jag lika gärna testa märket Nouba. Så nu har det gått ungerfär 5 veckor sen jag köpte Nouba Earth Powder och jag är väldigt nöjd. Den sitter perfekt hela dagen och mig ger mig en härlig färg i ansiktet. Känner mig otroligt fräsch för att den sitter så bra och ser inte glansig ut. Så den lilla fina dosan kommer finnas i min smink väska året om eftersom jag använder Californa North Titanium Self Tanner och alltid är lite lätt brun.

Inga kommentarer: