söndag, juli 19, 2009

4 1/2 grooming G av 5


Jag är väldigt nöjd med REN produkterna. Själv har jag en riktig blandhy; blank T-zon, ytorr och känslig. Men REN produkterna har visat sig vara något för mig och det är ett stort plus att det är 100% naturliga ingredienser. Denna gång tog jag hem Zostera Marina Comfort Restoring Milk Wash , Phytostimuline Instant Replenishment Moisturiser och Phytodynamic Instant Lifting Spray.

Zostera Marina Comfort Restoring Milk Wash är en rengöringsmjölk som avlägsnar orenheter. Jag personligen gillar när rengöring löddrar sig lite. Rengjorde perfekt och efterlämnade huden mjuk. Mild doft och väldigt dryg.

Phytostimuline Instant Replenishment Moisturiser, en fuktighetskräm för torr hud. Riktig härlig kräm. Doftar milt och är otroligt dryg. Åker lätt in i huden och ger fukt och lämnar huden mjuk. Storleken av en 50-öring räcker till hela ansiktet och ner mot halsen.

Phytodynamic Instant Lifting Spray är en svalkande och uppfriskande spray utvecklad för att ge lyft och lyster.

Denna produkt upplevde jag personligen som en favorit. Frisk doft som fick mig att känna mig fräsch så fort jag sprayade på den. Kändes som bäst när jag sprayade på utan något smink, då jag fick lite lyster men mer att jag kände att huden blev slät och mjuk.

Det är några produkter kvar ur serien som ska testas. Men hittills har jag gillat det jag testat pga bra resultat, doft och hur dryga dessa produker är.

Inga kommentarer: