torsdag, juli 16, 2009

4 grooming G av 5

Igår kväll testade jag Multi-Mineral Detoxifying Facial Mask från REN. Den innhehåller fransk lera som ska dra ut orenheterna ur porerna, avlägsna överskottstalg och eliminera döda hudceller. Innehåller också spirulina som är ett tropiskt sjögräs, med sin rika halt på essentiella fettsyror främjar den cellnybildningen, förminskar porstorleken och får huden att kännas len, fast och fräsch.




Jag kände inget under tiden masken satt på. Bara en frisk känsla och en frisk doft som satt ända tills jag sköljde bort masken med ljummet vatten. Masken satt på i 15 min tills jag kände att den torkat helt och börjat smula sig lite. Först rubba jag lite lätt med fingertopparna sedan tvättade jag ansiktet med ljummet vatten.



Kan säga att jag blev lite chockad över resultatet Multi-Mineral Detoxifying Facial Mask gav. Huden upplevdes väldigt mjuk, fräsch och porerna renare.



Definitivt en mask jag rekomenderar för normal/blandhy.
Den får 4 grooming G av mig av 5.



Ska nog testa igenom REN serien som sagt. Och kommer lägga upp bilder då och då med mask på så ni får se hur det ser ut. Kom ihåg att lägga masken så den går ner mot halsen lite.

Inga kommentarer: