fredag, juli 31, 2009

Inför för hösten

Hösten närmar sig nu, känns jättekonstigt att sommaren gått så fort :/. Så det är dags och börja äta lagomt med vitaminer så man inte blir sjuk. Blir ju inte så svårt för mig eftersom jag älskar frukt. Men att få lite extra antioxidanter från Dr Brandt Anti-Oxidant Water Booster är inte helt fel. Det är ett 100 % naturligt koncentrat laddat med kraftfulla antioxidanter från blåbär som bekämpar fria radikaler, motverkar för tidigt åldrande och stärker immunförsvaret. Resultatet blir en piggare hud med mer lyster. Denna kommer jag antingen blanda i en god smoothie eller i min havregrynsgröt. Se till och förbereda kroppen ni med så ni inte blir sjuka.
Ett plus är att huden blir piggare och får lyster, för det är något jag kommer behöva till hösten.

Inga kommentarer: