måndag, juli 27, 2009

5 grooming G av 5

Nu har jag testat två produkter ur REN serien för känslig hud. Ingen av produkterna ur serien har gjort mig besviken. Har dock bara testat ansiktsprodukterna ej kropp.

Calendula And Artcic Blackcurrant Seed Cleansing milk wash är en riktig bra rengöring för känslig hud. Avlägsnar varsamt orenheter och lämnar huden återfuktad och mjuk. Doft mild.

Calendula Omega 3/7 Hydra-Calm Moisturiser gav mig en riktig silkeslen hud. Återfukta lagomt och lugna huden. Doft lukta knappt något.

Dessa två produkter är något jag varmt kan rekommendera för känslig hud. Lät min brors sambo testa dem också för hon är känslig och har väldigt lätt för att bli röd och aldrig hittat något som passar just henne. Så hennes kommentar blev får jag behålla dessa två :) Men nej då men något jag kanske köper när hon fyller år :)

Själv har jag nu köpt REN Mayblossom And Blue Cypress Facial Wash, Mayblossom And Konjac Balancing Moisturiser och Phytodynamic Instant Lifting Spray. Är jättenöjd med dessa tre produkter. Rengöringen och cremen är till för blandhy och fet hy, ansiktssprayen ger fukt, lyster samt uppstrammande effekt och passar alla.

Inga kommentarer: