onsdag, juli 22, 2009

Nu står jag i skrapan (precis när solen dyker fram). Men jag får hoppas på lite sol när jag är ledig fredag & lördag. :)

Nu har jag testat tre olika REN produkter. Ingen av produkterna jag testat hittills har gjort mig missnöjd utan alla de produkter jag testat hittills har varit bra.

Mayblossom And Blue Cypress Facial Wash tar varsamt bort överskottssebum och orenheter samtidigt som den låter huden andas. Med sina antibakteriella egenskaper kan Hagtorn (mayblossom), pilbark och blå cypress krympa porerna och motverka acne. Gilla denna rengöring skarpt.

Härlig gelé konsistens som verkligen lämnar huden fräsch. Jag märkte hur mina blemmor på kinderna blev finare. Denna produkt kommer definitivt finnas i mitt badrumsskåp framöver! En stark favorit.

Mayblossom And Konjac Balancing Moisturizer en fuktighetskräm som använder sig av flavonoider från hagtorn (mayblossom) och salicilin från pilbark för att normalisera talgproduktionen, minska porstorleken och skydda mot bakterieattacker. Den japanska roten amorphophallus konjac minskar talgets ytspänning och dämpar reflektioner. Det inflammationshämmande ämnet bisabolol från kamomill och essentiella oljor från blå cypress lugnar och skyddar.

En riktig bra fuktighetskräm. Mattar T-zonen och lämnar huden len med en frisk doft. Kändes jättehärligt och applicera på denna fuktighetskräm. Denna kommer också finnas i mitt badrumsskåp framöver.

Båda produkterna är till för blandhy och fet hy.

Jiaogulan Revitalising Facial Mask en uppfriskande mask på en glåmig, trött och stressad hud som förlorat sin lyster. Den innehåller jiaogulan, en stimulerande adaptogen, känd som odödlighetens ört i Kina. Tillsammans med naturliga aktiva ingredienser från ginseng och mineralen malakit ökar den blodcirkulationen och snabbar därmed på leveransen av syre och näringsämnen till cellerna.

En skön mask som kändes frisk på. Hudens kändes otroligt mjuk efter. En perfekt mask och lägga på innan man går ut för att man ska känna sig extra pigg och fräsch.
Passar alla hudtyper

Nu är det några produkter kvar ur serien som ska testas. Spännande. :)

Inga kommentarer: