måndag, juli 20, 2009

Snart weekend i Oslo

Som ett litet trevligt avbrott i allt jobbande i sommar avslutar jag den här veckan med en weekend till Oslo. Ska hälsa på min syster som bor där!

Denna gång gäller det dock att planera packningen maximalt. I en släng av både bekvämlighet och snålhet valde jag att inte betala för att ta med bagage, utan har tänkt klara mig på enbart handbagage. Samtidigt ska jag få med både bärbar dator med högtalare (för att kunna kolla på film), lösgodis (som min syster saknar oerhört) samt självklart kläder, skor och necessär så att jag klarar mig under helgen.

Så det blir till att minimera necessären bland annat och bara ta med det allra nödvändigaste. Gärna i reseförpackningar! Sen har jag ju turen att kunna plocka med lite K-prover på parfymer och hudvård. Och det tar ju knappt någon plats alls!

Återkommer med rapport på exakt vad som fick följa med i necessären...

Inga kommentarer: