torsdag, juli 30, 2009

Mask istället för avkopplande bad

Det vart inget avkopplande bad för min del igår. Kom hem och skulle in till badrummet för fylla på badkaret medans jag plockar undan lite hemma. Gick in och trodde jag såg fel, så jag gick ut ur badrummet och ropa på min kära bror. Du vad har hänt med badkaret? Varför har vi ingen? Jo då tänkte han eftersom vi har en kabindusch men han som ska installera den är på semester, så kan han ge bort våran badkar. Själv stog jag helt tyst och chockad och små tjurig. Då blir det ingen mer avkopplande bad för mig mera. Så istället fick det bli en härlig ansiktsmask från Appellation Grapeseed Clay Facial Mask och Ben and Jerrys framför Tv:n.

Måste bara säga att Appellation Grapeseed Clay Facial Mask är en av dem bästa maskerna jag testat och haft. Förutom att den är så otrolig dryg så lämnar den huden matt och fin. Rekommenderar den varmt för er som vill ha en bra mask till ett bra pris som är porsammandragande och mattande.

Inga kommentarer: