fredag, januari 02, 2009

Tonårspresenter!

Stressig jul detta år - jag har jobbat alla dagar utom juldagen och nyårsdagen. Så jag är lite trött och sliten, måste jag erkänna... Det är därför bloggandet hamnat lite på efterkälken för min del! Som tur är har ni Hozan och Cecilia som bloggar på!

Igår firade vi "jul" med min extradotter Emelie, som var hos sin mamma över julen. Hon är 13 år, så hon börjar ju intressera sig en hel del för skönhetsprodukter nu, så självklart fick hon en del produkter från vårt sortiment:

EasyLooks Shimmer & Glow - makeupkit som du enkelt kan ha med dig i väskan. Jättefina färger som passar bra till hennes gyllenblonda hår.

Nagellack från Nouba - söta minilack i snygga vinterfärger. Perfekt till Emelie som alltid målar naglarna!

id Bare Minerals Pure Radiance - skimrande rouge/highlighter som ger en snygg finish. Bra för en 13-årig problemhud som behöver produkter som inte täpper till porerna - och ser lagom sminkat ut!

Sist, men inte minst, söta underkläder från Frank Dandy Superwear!

Inga kommentarer: