fredag, januari 09, 2009

Nytt från Ed Hardy på gång...

Snart helg - ska bli skönt! Nya året har börjat med en rivstart, och trots att jag var ledig i tisdags är jag utpumpad. Ska jobba i Skrapan på söndag, så det blir inte många dagars ledighet...

Tog ett varmt bad igår kväll precis innan jag la mig - skönt med lite värme i vinterkylan! Avkopplande badsalt från Appellation Spa, duschkräm från Ole Henriksen och avslutning med Philip B Lovin Leave-in Conditioner gjorde susen!

I onsdags hade jag Janina på besök som visade nyheter från bland annat Kenzo, herrmärket Zirh och Ed Hardy. Alltid kul med nya parfymer! Tror framför allt att nya Ed Hardydoften kommer att bli populär - jättefin doft (lite "vuxnare" än den första som är lite tjejig i doften) i en väldigt fin flaska.

Inga kommentarer: