måndag, juni 01, 2009

Egyptian Magic


Ännu en underbar dag med värme, slutar tre så det blir lagomt att gå äta yoghurt glass mums säger jag bara.

Har tittat runt i butiken efter något som jag kan ha på benen för att mjukgöra samtidigt som jag kan ha till övriga ställen på kroppen. Och vad hitta jag? Jo den härliga dunder cremen från Egyptian Magic. Finns det någon bättre mirakel creme? Nej.

Den går att ha överallt i håret för topparna eller inpackning även i hårbotten för att lindra kliande, torra läppar, kroppen, händer & naglar, små sår, makeupunderlag, insiktsbett och det viktigaste nu till sommaren solsveda. Listan kan bli längre än detta och denna produkt täpper inte till hudens porer. Produkten har även med utmärkt resultat använts av personer som lider av eksem och psoriasis

Hur använder man Egyptian Magic?

Jo du tar en klick, hur mycket är beroende på vart du ska ha det. Värm upp med händerna och stryk på ett tunt lager. Lägger du på torra ben så blir resultatet mjuka glansiga ben, underbart säger jag bara.

Ingredienser:

Enbart naturliga ingredienser: olivolja, bivax, honungsbipollen och royal jelly (från honungsbin).

Denna produkt kommer följa med mig i väskan vart jag än går, speciellt sommar kvällar för den extra lystern och mjuka känslan.

Inga kommentarer: