måndag, juni 08, 2009

Produkter till lillstrumpan!

Min lillasyster - som inte är så liten längre, fyller 25 om ett par veckor - har bosatt sig i Oslo och studerar till konsertpianist på Musikhögskolan. Hon har precis kvalificerat sig för vidareutbildningen "Master" (stolt syster måste jag säga att jag är!).

På onsdag har hon sin avslutningskonsert, som jag tyvärr inte hinner åka på, men min bror och föräldrar ska åka dit. Och självklart har jag fått en lista på produkter hon vill ha påfyllning på! Så här har du några av hennes favoriter...

Greenland Body Scrub Antioxidant - härligt doftande scrubkräm med välgörande antioxidanter

Piz Buin Bronze Lotion - hjälper till att lägga en bra grund för solbrännan

Piz Buin Tan Intensifier SPF15 Spray - skyddar huden och intensifierar brännan samtidigt

Lycka till på onsdag, lillstrumpan!

Inga kommentarer: