måndag, juni 22, 2009

En veckas testande...

Nu har det gått en vecka sen jag börja testa Ole Henriksen roll-on blemish attack. Den funkar perfekt. Eftersom jag personligen alltid får mer röda inflammerade finnar så trodde jag att denna lilla produkt inte skulle hjälpa mig och jag är väldigt kräsen. Första natten sved det till lite när jag applicera på roll-on blemish attack, men det la sig efter några minuter. Det jag märkte mest var att de lila/rosa ärren jag alltid får efter utslagen var inte där. Utan för varje natt den fick arbeta på det drabbade området så blev utslagen ljusare.

Appliceringen var jättelätt och smidig och kladdar inte dugg. Doften var ju bara ett stort plus för lukten av menthol satt kvar länge så jag kände mig jätte fräsch lite som doften av halstablett. Och den blev uppskattad av nära som satt bredvid mig på tv soffan på kvällarna, för annars brukar mina aknemedel lukta kliniskt.

Tycker definitivt att man ska satsa på den lilla rollern om man vill få bort sina utslag men samtidigt lukta fräscht.

Inga kommentarer: