måndag, juni 01, 2009

Underbar sommarhelg!

Har haft en härlig helg - det går ju inte annat med det här vädret! Har jobbat lite under helgen, bland annat skulle bokslutspärmarna göras klart för leverans till revisorn idag (vilket jag inledde denna dag med). Sen var vi en sväng till IKEA för att köpa nya hyllor till lagret. Det växer för varje månad, så nu är det många produkter som fått stå i kartonger eftersom det inte finns hyllplats. Men det ska det bli ändring på i veckan!

Letade vårjacka i lördags utan större framgång, och tittade på alla energiska människor som sprang Stockholm Maraton medan jag åt en McFlurry Maräng Swiss. Igår åt vi grillad kyckling och coscossallad på gräsmattan utanför huset. Jättehärligt!
Självklart med solglasögon och solskydd på! Mitt favoritsolskydd kommer från herrhyllan och ClarinsMen. UV Protection Oil-Free SPF20 heter det och är perfekt till min lite fetare hud. Supertunn konsistens vilket gör att den smälter in i huden. Liten, smidig förpackning som jag får plats med i handväskan. Rekommenderas!

Inga kommentarer: