måndag, maj 18, 2009

Torrhy vid 25års åldern

Jag har en vän som är runt sina 25år, har ganska torr hy och sköter den på inget sätt. Nu börjar hon få lite panik... hon var på en intensiv kurs för att kunna ta sitt körkort, när hon såg sin hy i dagsljuset såg hon sina linjer kring ögonen och torrhetslinjerna i ansiktet.

Vad gör hon?? Jo hon ringer mig, som har försökt få henne att använda bra produkter regelbundet, jag har till och med gett henne produkter för att göra det enklare för henne, men nej, hon orkar inte med sånt. Så nu får hon äta upp sina fingrar.
Då säger hon så här, herregud Hozan, jag har rynkor kring ögonen, va ska jag göra, vad ska jag använda????? HJÄLP!!!



Hahahahah jag trodde jag skulle dö, vad är det jag har tjatat om gång på gång. Hon har torrhy och är man torr så tar det inte så långtid förräns man får sina första linjer.

Så nu ska jag rekommendera några produkter som är bra med rimligt pris så att hon inte skräms iväg.



Så nu är hennes hudvårds serie klar. Nu blev det dock ganska dyrt med ögoncremen, fast den är så dryg så den blir billig i längden och den är riktigt bra. Så det lilla får hon stå ut med. Alla produkter är dryga och räcker länge.

Så nästa gång hon kollar sig i spegeln i bilen så kanske hon inte får panik! :)

Inga kommentarer: