onsdag, maj 13, 2009

Solisar igen

Ok!! Ännu en gång var jag inne hos Maria Occhio (grannen bredvid här i skrapan) och självklart så har hon fått in nya solglasögon. Jag har bett henne att inte visa mig, om hon får in fler. Jag har väldigt svårt för att hitta rätt storlek eller överhuvudtaget några som passar.

Men tror ni inte att hon ber mig prova hennes nya Ralph Lauren solglasögon. Ibörjan sa jag, kom inte nära mig, men dum som jag är så tar jag på mig dom, och sedan ligger dom i min väska :)

Japp jag köpte dom! Dom var så snygga och eleganta. Precis den färgen jag vill ha.
Men som tur vart så kostade inte dom 3000-4000 kr, utan 1195kr, vilket i och för sig för min del är lite för mycket. Men jag fick lite rabatt, så det var bra;)

Nu är mina glasögon i en annan färg än bilden, men modellen är densamma. Mina har guldkant och bruna glas... Super snygga!

Ciaoooo

Inga kommentarer: