lördag, maj 16, 2009

Makthavare nummer 40

För några veckor sedan fick jag inbjudan till Kings fest inför lanseringen av deras lista "Svenskt herrmodes största makthavare". I torsdags gick festen av stapeln på Café Opera i regi av Beindefeld. Tog med mig min sambo för att mingla lite efter jobbet.

Lite spännande var det att få reda på om jag hade klättrat uppåt eller nedåt på listan. Två steg uppåt blev det - så om sisådär 20 år kan jag väl hoppas på att toppa listan! :)

Stort plus för att festen detta år var inomhus och att de bjöd på lite mer ordentlig mat. Hade garderat mig med att äta innan och tagit med en kavaj, vis av föregående år. Men det behövdes inte alltså...

Välfylld goodiebag med kalsonger, strumpor, diverse hår- och hudvårdande produkter, hörlurar från JL, handdukar från Gant... Väldigt trevligt att plocka upp när vi kom hem!
Vem som toppade listan? Örjan Andersson, grundare av Weekday. Stort grattis!

Inga kommentarer: