torsdag, mars 31, 2011

Eye lift

Har testat lite nya produkter från Murad under veckan och det finns en produkt som jag har fastnat för lite extra.

Murad Eye Lift Perfector är en concealer som ska jämna ut samt återställa ett ungdomligt utseende runt ögonen. Det står att den ska förbättra hudens fasthet med 50% på 15 minuter samt minimerar mörka ringar och påsar under ögonen både omedelbart och på lång sikt.

Jag kanske inte kände eller såg någon skillnad på fastheten men mot mina mörka ringar var den perfekt. Jag gillar att den är lätt att applicera på och ger huden runt ögonen ett snyggt lyster. Den ska även ge fukt vilket märktes klart och tydligt då min vanliga concealer inte la sig i linjerna under ögat. Kan varmt rekommendera den till er som vill känna sig fräscha hela dagen samt minimera mörka ringar.

Inga kommentarer: