fredag, april 01, 2011

L'Occitane

I ett tidigare inlägg så skrev jag om en handkräm från märket L'Occitane och nu har jag även testat en rengöring från detta märke. Jag är personligen väldigt petig när det kommer till hudvårdsprodukter och vill gärna att produkterna ska kännas, nästan så att man får en wow upplevelse redan efter första gången. Nu när jag testat L'Occitane Foaming Rice Cleanser i ett par dagar så finns det inget annat än positiva ord att skriva. Min hy känns klarare och håller sig fräsch hela dagen. Själva upplevelsen när jag rengör huden är ett stort plus. Doften den krämiga och lödrande känslan är perfekt, att den sedan tar bort make-up utan att lämna några spår efter sig på handduken är bara ännu ett plus. Denna rengöring passar en kombinerad till fet hud och priset ligger på 185: -. Ska även testa fler produkter ur serien så håll uppkik!

Inga kommentarer: