torsdag, mars 03, 2011

Färger

Jag har hittat en ny svaghet, något som smälter i munnen och dem heter macarons. Dessa små söta kakor har blivit populära och när jag såg dem fina små färgglada kakorna kunde jag inte låta bli och bara smaka på en, dock sluta det med att jag tryckte i mig en hel bunt. Dessa va hemmagjorda och självklart smakar allt bättre då men ska nog gå förbi en konditori till helgen och köpa mig några och se hur de smakar.
Personligen gillar jag allt som är färggglatt och kliver man in i mitt badrum så vill man nog aldrig lämna denna härliga avslappnande plats som jag själv säger det.

I mitt badrum hittas det produkter ifrån märkena Appellation spa, Ole Henriksen, Murad, Californa North m.m, som sagt en avslappnande plats med massa härliga produkter. Dock är mina favoriter produkter från märket Ole Henriksen, de är färglada och en upplevelse för både hud och sinne. För er som inte testat Ole Henriksen så är det dags, ett tips är Collagen Booster Truth Serum denna härliga serum kan jag varmt rekommendera. En riktig vitaminkick för huden samt en upplevelse för sinnen med sitt härliga apelsin doft.Alla dessa märken som finns i mitt badrum finns att hitta på beautybygrooming.se

Inga kommentarer: