torsdag, november 12, 2009

Sen kväll

Igår var jag och på bio och titta på Michael Jackson This is it, har aldrig ryst så mycket i kroppen som när jag såg hans film. Hans röst hur han dansar hur vänlig han var mot alla i sin närhet ojoj säger jag bara han va bäst! Kan varmt rekommendera hans film till folk som inte lyssnat på hans musik innan, ni kommer fastna.

När jag väl kom hem så blev det snabb scrub innan jag applicera på ett nytt lager av B.U.S. Börja med min favorit scrub från Californa north, en scrub som ger din hud lyster och den tar på djupet. Rekommenderar den varmt till alla brun utan sol användare. Innan applicering av brun utan sol så smörjde jag in kroppen med en återfuktande kroppslotion, alltid extra mycket på knän och armbågar då brun utan sol har en tendens och bli mörkare på dessa partier då man är torr. Avsluta allt detta med min favorit B.U.S från Piz Buin. Och idag känner jag mig som ny. Personligen scrubbar jag bort min brun utan sol minst en gång i veckan för att få en snyggare färg som ej blir fläckig och ojämn.

Inga kommentarer: